Saturday 6 August 2011

Saturday Photos :P

Post untuk gambar-gambar kelmarin.


My younger sister punya customer punya order, 44 psg, 18 kg, semoga saya berjaya pos dengan berjayanya besok. Ceritanya, dia sedang menjadi usahawan berjaya (sambil belajar) di facebook (amin). Ini adalah order yang dia dapat dalam waktu seminggu. Dan dalam waktu seminggu juga, dia berjaya menambah 3000++ "people like this" dalam her facebook page. How I admire her effort. Untuk memberi semangat, saya tolong-tolong lah sikit. Lagipun kerja saya cuma transfer duit, ambil barang dari supplier, dan pos saja di post office belakang hospital. Habis cerita. Hehe.

Kindly click here to view and like her page :


Ini pula cerita buka puasa semalam. I miss udang besar-besar. Haha. Tapi sini jarang ada udang besar-besar. Paling besar pun seperti gambar di atas. Dulu tidak makan udang sebab ada bad experience waktu kecil, tapi sekarang tidak lagi, sekarang tiap minggu beli udang. Tahun depan balik Sabah mau makan udang besar banyak2.

2 wonderful voice(s):

Wazie Wahidah said...

itu mi udang ka? belum pernah lg sy makan. hehe. tp mesti sedap kan. pasal bisnes ana tu ko la penolong terutama kan. tukang beli barang! hehehe ;p tp posting brg dia msh pakai pos ekspres yg mana sy rasa itu mahal. hehe.

Rafahiah Haron said...

eh tidak la. pembeli brg tu supplier.hehehe..dia pack siap2 n sy tinggal ambil ja.Hihi... yg pos dari sini la mahal, tp still untung dia tu.

ya mi udang la tu..eh, mi kari udang..hehe..sbb sy p tmbh kari. sudah siap tart nenas??hehe..

Post a Comment