Sunday 18 December 2011

Detoxification ~


I'm the loyal user of this thing. Detox foot patch. Setiap kali pakai, bangun pagi rasa hilang toxin satu badan. Lagi-lagi product Jepun yang saya agak obses, sebab most of product Jepun yang saya pakai memberi hasil memuaskan, so psychological effect nya jadi agak over. Hehehe.

Tapi, ada satu hal yang buat saya malas nak beli benda ni. Benda ni saya selalu dapatkan di Guardian. Di Guardian pulak, nona-nona salesgirls di situ suka promote barang-barang lain sehingga mengganggu concentration. Dan setiap kali saya nak beli benda ni dia kata ada diskaun. Tapi harga kat label tu memang dah harga diskaun, yang bagi saya dia dah tak perlu cakap itu harga diskaun. Lainlah kalau kat label tu harga before discount.

Setiap kali saya beli jugak, mereka akan cakap "Beli yang 14pcs lebih jimat dari yang 6pcs, sebab discount cuma sampai beberapa hari saja lagi". Bulan depan saya beli lagi, mereka cakap benda sama lagi. Bulan depan depan saya ke sana lagi, mereka cakap hal sama lagi.

Selepas tu, mereka akan recommend pencuci muka pulak, walaupun saya dah bagitau saya nak datang untuk beli Kinohimitsu saja. Lepas tu dia cakap "Muka adik ni kering, sesuai pakai yang ni.." terus saya cakap "tak nak" sebab saya tak suka dia komen-komen muka saya tiba-tiba. Haha..:P

4 wonderful voice(s):

armouris said...

lagi info tentang koyok kaki - Bagaimana Koyok Kaki Berfungsi

Wazie Wahidah said...

mahal!!!!! haha.
sy pernah terjumpa yg foot patch ko beli bnyk dulu. then sy kasi daffy pakai. pastu sy kasi takut2 dia bnyk toksin.

sy ckp sy punya dulu tidak bnyk gitu. hahaha.

KFMJ said...

yah kalau berleter kt blog mmg lawak..kalau betul2 jrg dgr..huhu

Rafahiah Haron said...

WWH : hehe..tp mau dpt yg murah xtau mcmana. Nanti la balik malaysia :D tp kan, kalo pakai yg kinohimitsu, bgn pagi tidak la hitam mcm yang jenama Korea tu. (yg kita biasa beli murah tu). Mungkin dia punya bahan lain kan. Yg Korea tu pun bagus jgk tu. Rasa mcm kena tarik2 di kaki.

Krie : hehe..bukan ke sy selalu berleter dpn krie. rasanya skrg antara ramai2 orang sy paling byk berleter kat naqi, krie, n amy.hihi sian korang =p

Post a Comment