Wednesday 30 January 2013

Subhanallah

Ok actually I didn't ask god specifically for a bigger refridgerator.

But He gave me one.

It's a miracle.

Sebenarnya pagi semalam saya sangat bersedih hati sebab beberapa bungkus susu di bilik satu lagi cair setelah membeku di Madinah. Maksudnya saya bawa susu tu from Madinah dalam keadaan beku. Tapi disebabkan peti sejuk tu tak berapa sejuk..susu yang kat bahagian atas yang tak ada contact dengan ais mencair. Beberapa bungkus terpaksa dibuang. 

At the same time...susu kat peti sejuk in my room dah hampir penuh. N ada yang baru simpan dah tak nak membeku. Mungkin sebab capacity berlebihan. Sedihnya waktu tu tapi kena sabar. Mungkin ada hikmah di sebaliknya. 

Tengah hari tu kami beli cooler box untuk bawa balik semua frozen milk.

Lepas tu tiba2 petang tu kami dapat arahan pindah bilik secara tiba2. Panjang ceritanya tapi saya pendekkan..kami pack barang dan pindah ke bilik baru

The first thing yang saya cari adalah peti sejuk. Bila tengok peti sejuk tu saya jadi speechless. Peti sejuk besar 2 pintu. Sangat jauh beza dari yang sebelum ni. Happy nya hanya Allah dan orang yang memahami yang tahu. Hehe. Alhamdulillah.

Nanti saya letak gambar kat bawah. Tapi tak reti letak caption sebab update guna phone.

Thank you Allah!

2 wonderful voice(s):

Wazie Wahidah said...

Yah, kuningnya susu tu. Mcm yg berkhasiat betul pnya. Hehe. Yg d sini x pun kaler gitu.

Yg putih tu ais ka? Semoga dpt bwak pulang susu tu semua dlm keadaan baik. Amin... Tabur garam kan di ais tu. Hehe..

Rafahiah Haron said...

Ee kuning ka? Saya x perasan pun. Mungkin lighting hehe. Atau mungkin sbb sy letak byk2 sebungkus. Yg 10oz mmg kuning skit. Yg 4oz putih ja. Bestla if betkhasiat..hihi

Post a Comment