Saturday 6 July 2013

pukul dua pagi

Jam 2 pagi..baru balik dari kerja..tadi pegi kerja jam 6.20 pagi..pegi gelap balik gelap..nasib baik sudah pandai drive sendiri, tidak la menyusahkan orang macam dulu.

Malas mau tulis blog tapi mau tulis jugak. Tapi kenapa saya cakap sabah ni. Mungkin sebab saya rindu sabah. tapi mustahil la boleh balik. Balik rumah ni pun jarang. Hidup diselubungi hospital. Busy busy busy. Yang best nya busy ni, tidak sedar sudah sampai hujung bulan. Gaji masuk. Belum sempat guna, hujung bulan datang lagi. Itu ja la yang best. Tapi apa guna gaji masuk tapi xda masa untuk beli anything kan.

Terlalu banyak benda yang jadi yang x sempat pun mau cerita. Sangat banyak. 4 bulan kan. Hanya orang yang pernah melaluinya faham. Dan hanya org yg pernah melaluinya yang tahu tak ada apa yang boleh diceritakan pada orang sebab banyak benda yang orang takkan faham kalau tak pernah melalui situasi macam tu.

Apapun yang terjadi, ikhlaskan hati. Bersabar dengan kerenah orang yang pelbagai. Bersedia untuk berkhidmat...walaupun kesabaran selalu teruji..ok sekian bye

3 wonderful voice(s):

Wazie Wahidah said...

Part yg org x fhm tu betul. Part yg x sempat guna duit gaji tu bestnya. Haha. Xpa, bukan selama2nya jgk busy mcm ni kan. Hehe. Berkorban sementara. Apa org bilang, pahit akan manis akhirnya. Huahua.

Suami sy yg x doc tu pun sgt busy lately. Weekend pun kerja. Suda ambil cuti pun kena kerja jgk.

~zhdh~ said...

Rindu nk bca entry yah . Tp tau busy...

Amy said...

Yah penatnya 2 a.m pastu 6 a.m. sy kadang2 je macam tu. most of the time 12.30 am. Yah take good care k :)

Post a Comment