Saturday, 27 June 2009

Kekalkanlah cinta-Nya...

i'm going to Garut today.. utk program Ruhul Jadid.. I got flu since yesterday, not feeling very well.. tapi takpe la..perlu keluar dari zon selesa d rumah..bertolak jam 6.30am, and balik jam 11.30pm..

Saya baru tukar lagu dlm blog ni.. i like it very much..menginsafkan :(

3 wonderful voice(s):

Nadia Nazifah said...

kya nk letak lagu jugak tp tak tahu apa yang sesuai. nk letak nasyid, tapi mcm x sesuai dgn karekter kya n apa yang kya tulis. kdg2 tulisan bukan baik sgt. dan tak islamic mcm yah. malu i. hihi.donlod je la kan. huhu =)

SYAZANA RUSDIN said...

kYah, get well soon. hehe.. dun 4get to mkn ubat. progrm garut tu apa? ada kna mengena ka ngn lagu d blog kYah? hehe..

ya, best ni lagu. nice song. bukn ka lyric ni pnah kYah tulis d fs dulu?hehe..if im not mistaken la. tp,yric ni mcm ada mksud dlm mathurat nana pna baca.tp, mungkin tukar2 ayat ckit la.. ^_^

Rafahiah Haron said...

eh,yah xde post2 benda islamic pun k.ya, i'm trying to do so tp byk kelemahan =( sape kate tak sesuai k.ya letak nasyid,pndai2 je k.ya ni,hehe. ape kate letak lagu raya?hihi.raya pun dah dekat. nanti yah pn nk letak lagu raya.

nana,thanx.hehe.garut tu nama tempat. sana ada kolam air pns, ada danau, ada tmpt candi2, n air terjun.

hee,ya dulu k.yah penah letak wirid rabithah ni d fs. tp tu salin dr buku al-ma'thurat k.yah. time tu suka sgt dgn ayat tu. x sangka plak ada lagu dia =)

Post a Comment